Społeczność dobrego smaku, czyli WINIARY na Facebooku

150x110

WINIARY pojawiło się na Facebooku zaledwie w marcu, a już zgromadziło niemal 2.000 fanów. Do profilu marki codziennie dopisują się nowi pasjonaci gotowania, którzy dzielą się pomysłami i spostrzeżeniami na temat produktów WINIARY oraz rekomendowanych przez markę kulinarnych porad. Kreatywne wrzenie interaktywnych dyskusji każdego dnia zmienia smak gotowania!

Wśród sympatyków facebookowego profilu WINIARY znajdują się bardzo różnorodne osoby – kobiety i mężczyźni, nastolatkowie i osoby dojrzałe, doświadczeni kucharze oraz kulinarne „świeżynki”, mieszkańcy Gdyni z północy i Wrocławia z południa Polski, ale też Stanów Zjednoczonych czy Wielkiej Brytanii. Nasza rodzima marka ma swoich zwolenników na całym globie. Wszystkich ich łączy smakiem.

W dobie, w której penetracja Internetu jest w Polsce wyższa od penetracji telefonów stacjonarnych, nowocześnie zarządzana marka powinna jak najlepiej eksploatować wirtualną przestrzeń. WINIARY zna dobrze swoich konsumentów i wie, że Facebook jest dla nich bardzo wygodnym i lubianym kanałem komunikacji. Przewidujemy, że coraz częściej to właśnie za jego pośrednictwem sympatycy marki będą nas informować o swoich potrzebach i pomysłach. Chcemy więc, by WINIARY wychodziło im naprzeciw na wszystkich polach. Dlatego dbamy o to, by materiały tworzone specjalnie na potrzeby naszego fanpage’u dostarczały zarówno wiedzy, jak i rozrywki. Zdajemy sobie sprawę, że społeczność zaangażowanych sympatyków, którzy nawiązują i rozwijają w Internecie relacje z marką to wartość nie do przecenienia. – powiedziała Monika Jusińska-Zbiegniewska, Marketing Manager WINIARY.

Czym przyciąga WINIARY?

Charakterystyczne dla profilu marki WINIARY jest to, że można tam znaleźć różne przepisy kulinarne pokazujące nowe warianty znanych potraw. Apetyczny półmisek z jajkami, multikolorowa sałatka wiosenna wielowarzywna i łosoś smażony – to tylko niektóre z nieskomplikowanych, a smacznych propozycji.

SMAK PRZYSWAJALNY NAWET DLA NIEJADKA. ŁAGODNY Z NUTKĄ PIKANTERII.” – napisała na profilu pani Izabela Nowak, gdy ogłoszono, że marka będzie informowała media o swojej obecności na Facebooku i poproszono o komentarze.

„Fajne miejsce, pełne interesujących przepisów i ciekawostek :)” – dodała Monika Kręcicsz, kolejna fanka atrakcji, które marka WINIARY oferuje na swoim facebookowym profilu.

Oprócz opisanych przepisów dużym zainteresowaniem cieszą się też „instruktażowe” filmy wideo, prezentujące sposoby przygotowania dań, wyboru warzyw czy sprytniejszego wykonywania kuchennych czynności. Można się z nich np. dowiedzieć, jak łatwo ugotować zupę fasolową lub po czym poznać odpowiedni… pomidor lub ziemniak. Dla prawdziwych wielbicieli marki gratką są też zamieszczane na profilu najnowsze spoty reklamowe.

Ekstra dodatkiem na profilu WINIARY są konkursy i ciekawostki, które regularnie wciągają sympatyków marki do wspólnej zabawy. Rywalizacja na najciekawszą pisankę oraz loteria „Kochanie Przez Gotowanie” mają już stałych fanów. Nowinką są również materiały z kategorii WINIARY-Wellness. Można dowiedzieć się z nich m.in., jak ważne jest jedzenie śniadania, co zrobić żeby szybko zapomnieć o zimie i jak dobrze zadbać o swój organizm wiosną.

Agnieszka już dawno tam mieszka!

Wisienką na torcie atrakcji facebookowej strony WINIARY jest wirtualna postać/bohaterka marki, Agnieszka Winiarska. Ta (nie)oficjalna gospodyni profilu, zwolenniczka czekolady i miłośniczka gotowania, dba o sympatyczną atmosferę. Z odrobiną poczucia humoru dzieli się swoimi przemyśleniami i dyskutuje z użytkownikami.

Dlczego warto?

Sympatycy gotowania w stylu WINIARY dzięki możliwościom, jakie daje im Facebook mają w końcu interaktywne, w pełni otwarte dla siebie miejsce, gdzie mogą prowadzić równoprawny dialog ze swoją ulubioną marką oraz innymi jej zwolennikami. Na profilu szukają przede wszystkim inspiracji. Chcą czerpać z doświadczenia innych, ale też dzielić się własnym. Rozmawiają, publikują zdjęcia przyrządzonych przez siebie potraw, pokazują pamiątki z wakacji i chwalą się pociechami. Przed świętami Wielkiej Nocy były na przykład rozmowy o żurku, a po świętach – o konsekwencjach jego przejedzenia…

To właśnie oni, facebookowi sympatycy WINIARY jako pierwsi dowiadują się, jak brać udział i wygrywać w konkursach organizowanych przez markę Netbooki, iPody i aparaty fotograficzne. To również oni mają dostęp do najnowszych informacji prosto z firmy – byli np. pierwszymi adresatami rewelacji, że news „Catherine Zeta-Jones twarzą WINIARY” to… po prostu primaaprilisowy żart. I wreszcie – to oni tworzą jedną z najsympatyczniejszych interaktywnych społeczności polskiego Facebooka.

By więcej się o nich dowiedzieć, lub by po prostu znaleźć się w tym inspirującym gronie, wystarczy ze swojego personalnego profilu kliknąć „Lubię to” na stronie marki:

http://www.facebook.com/MojeWiniary

***

WINIARY to marka znana Polakom od ponad 60-ciu lat, a sygnowane nią wyroby są synonimem doskonałego połączenia tradycyjnego polskiego smaku z innowacyjnością i nowoczesnością. Oferta WINIARY to około 200 różnych wyrobów kulinarnych, takich jak: zupy, buliony, sosy, fixy, dania instant, majonezy, przyprawy, galaretki, kisiele oraz budynie. WINIARY zaspakajają potrzeby zarówno wielbicieli kuchni tradycyjnej, jak i nowoczesnej oraz wszystkich tych, którzy na gotowanie mają coraz mniej czasu.